poniedziałek, 27 stycznia 2014

anti-boyfriend tag + Q&A MAYBE?

Heeej ♥
Zaraz idę na trening (4 godzina wf, po prostu zajebiście brzmi jak mówię na to "trening" xd) więc postanowiłam zrobić Anti-Boyfriend Tag!
Pytania tłumaczę z angielskiego na polski s a m a, więc z polską wersją pytań mogą być one nie do końca zgodne.

1. Jaka jest najważniejsza cecha której szukasz w chłopaku?
Opiekuńczy, ale bez przesady ofc.
2. Jaka cecha powoduje że rezygnujesz z niego? 
Brak luzu. Można być poważnym, k, ale bez przesady i nie 24/7
3. Jakie rzeczy zauważasz od razu? (na co patrzysz pierwszy raz, wiecie o co chodzi c:)
Oczy *w*
4. Opisz swoją wymarzoną 'randkę' (prędzej chodzi o chłopaka, niż o randkę, ale k, niech będzie, opiszę oba)
• kino, spacer, wypad nad jezioro, chodzenie po mieście, oglądanie filmów w domu *w*
• uroczy, mądry, wyluzowany, zabawny, opiekuńczy, lubiący się tulić *.*
5. Jaki sławny chłopak byłby twoim chłopakiem?
ehm, Harry Styles.
6. Co totalnie zakończyłoby wasz związek (potoczniej, co jest łamaczem związków)?
żadna z nas nie chciałaby zobaczyć swojego chłopaka całującego się z inną.
cóż.
ja też nie.
7. Co buduje związek?
Miłość, wspieranie się nawzajem, zaufanie.
8. Jaki kolor oczu i włosów lubisz u chłopaków najbardziej?
To chyba nie ma znaczenia, zmieniają mi się gusta jeśli o to chodzi *w*
9. Kupuje ci prezent - co to będzie?
wisiorek!
10. Czy powiedziałabyś, że masz swój typ? Jeśli tak, to jaki?
tbh nie mam, ciągle mi się coś zmienia, raz lubię tego, raz tego, nie mam typu.

Q & A

Jeśli macie do mnie jakieś pytania, jakiekolwiek, mogą być nawet banały banałów, głupie pytania, COKOLWIEK!
ZADAWAĆ JE MOŻECIE POD JAKIMKOLWIEK POSTEM, NA KAŻDE Z NICH ODPOWIEM W JEDNYM POŚCIE!

8 komentarzy:

  1. Jeej, świetny blog aż miło się czyta ! :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do zaobserwowania ;D
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag:-)
    Masz genialnego bloga! Jeżeli spodoba ci się moj -zaobserwuj, postaram się odwdzięczyć!:)

    Onceethought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo się dowiedziałam o tobie;))
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie też powinien być opiekuńczy ; 3
    Też patrzę na oczy *o*
    Obserwujemy?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, fajny tag :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag i odpowiedzi :) Tak, ja też chcę kogoś opiekuńczego.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. emm XDD ile masy par butów
    piękny wygląd bloga <3

    zapraszam do mnie :)

    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tag :))

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz? Napisz swoją opinię w komentarzu!
Jeśli masz jakieś pomysły, uwagi co do mojego bloga, wal śmiało :)
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, które są prawdziwym napędem i motywacją! xx