piątek, 17 stycznia 2014

i'd rather... tag: wolałabyś

Dzisiaj jestem tak wycieńczona, że na konkretne posty nie mam siły (a kilka jest w budowie), więc przychodzę z tagiem!

1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?
Włosy od 3 lat mam ułożone praktycznie identycznie, więc choćbym nie wiem jaki busz miała na głowie, to i tak się ułożą :) 
Z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu!

2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?
OH MY GOOD GOD. Rzęsy zawsze można dokleić, a że nie jestem fanką kombinowania z brwiami to wybieram brak rzęs :(
3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w MAC czy Sephorze?
W obydwóch drogo, oferta obydwóch niezbyt mnie interesuje, ale jeśli będę miała nielimitowany dopływ gotówki... MAC!
4. Wolałabyś mieć stały makijaż polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?
Boże kochany... trwałą, od czego są peruki :P
5. Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?
Ze źle nałożonym podkładem. Zawsze mogę rozetrzeć podkład rękawem czy chusteczką, a z różem nie zawsze tak można :c
6. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie?
Spodnie MC Hammera :)
7. Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?
Dziwnie wyglądającą opaleniznę, prędzej czy później i tak wszystko zblednie, jak zawsze zresztą ;-;
8. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
Zły kolor. Od czego są farby do włosów, duuuuh
9. Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy twitter'a?
Od twittera mam przerwę, youtube to mój nałóg... My dear Twitter, I hope you'll forgive me for that.
10. Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy mascary? 
Z pędzli. Podkład i korektor palcami, puder puszkiem/wacikiem kosmetycznym, here i am, ready to go.

Muszę się niedługo wybrać na jakąś sesję z kimś, wypadałoby uzupełnić deficyt zdjęć :/
Widzimy się jeszcze w ten weekend!
Cya, xx

1 komentarz:

  1. Świetny blog <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam nikej-nikeej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz? Napisz swoją opinię w komentarzu!
Jeśli masz jakieś pomysły, uwagi co do mojego bloga, wal śmiało :)
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, które są prawdziwym napędem i motywacją! xx