sobota, 25 stycznia 2014

jak spędzić ferie?

Hej :3
Zainspirowana postem Dominiki (>click here<) postanowiłam napisać własne pomysły o tym, jak spędzić ferie c:
*proszę was, klikajcie w banner po lewej stronie, jest przecena -50% a rzeczy są mega tanie i świetnie wykonane!*

1. OGLĄDAJ FILMY/SERIALE!

A szczególnie w obcym języku i z napisami - przyjemne z pożytecznym c:
Do tego dobra kawa czy herbata, paczka chrupków, tosty czy czosnkowa bagietka i voilà :3
nieprofesjonalne zdjęcie nr.1

2. ZWIEDŹ MIEJSCA W KTÓRYCH JESZCZE NIE BYŁAŚ!

Jedyne miejsca we Wrocławiu które trooszeńkę znam to moje osiedle, kawałek osiedla obok, jak dojechać do centrum handlowego, do pobliskiego rossmanna, no i drogę do rynku. A tak, to nie znam miasta w którym mieszkam de facto całe swoje życie ;-;
Dlatego w te ferie planuję bardziej 'ogarnąć' swoje miasto c:
bardziej profesjonalne, ale nadal nieprofesjonalne zdjęcie nr.2

zdjęcie jest m o j e, z 4 kwietnia 2012 roku (tak, dzień po egzaminie 6klasisty, w ramach rekompensaty xd)

3. SPĘDZAJ CZAS Z PRZYJACIÓŁMI, POZNAJ NOWYCH LUDZI!

W centrum miasta jest sporo ludzi, czemu do nich nie zagadać? A może ta osoba stanie się twoim przyjacielem?
Spędzaj czas ze znajomymi, zamiast siedzieć w domu i narzekać, że za zimno, że to, że tamto. Kto wie, może te ferie będą jednymi z najlepszych?
Ja mam zamiar spotkać się z ludźmi, których dzięki twitterowi poznałam.. w wakacje c:

4. REALIZUJ POSTANOWIENIA!

Kiedy mamy wolny czas, łatwiej nam się skupić i realizować plany, więc dlaczego nie można podjąć się chociażby jednego postanowienia?
W ferie mam zamiar przeczytać min. 2-3 książki, zaopiekować się blogiem i zabrać się za ćwiczenia :)

5. AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA!

Sanki, narty, snowboard.. do wyboru, do koloru! W miarę możliwości spędzaj czas na świeżym powietrzu. Jeśli pogoda nie pozwala, ćwicz w domu. Nikomu chyba nie zaszkodzi kilka ćwiczeń, które i dadzą satysfakcję, i poprawią kondycję c:

6. ODPOCZYWAJ!

Kto nie lubi odpocząć po 4-5 miesiącach zapieprzania w szkole? No kto?
Odpocznij sobie, i nie myśl o szkole - każdemu z nas należy się spokój C:

Mam nadzieję, że post się spodobał :)
Napiszcie w komentarzach swoje pomysły!

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł na post no i pomysły na ferie! <3
    Ja mam ferie za tydzień więc się przydadzą.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ferie chcę obejrzeć kilka filmów :).

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły na ferie :D
    Ja przez ten tydzien, poznałam 2 wspaniałe osóbki :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły ) Ja w te ferie oglądnęłam kilka ciekawych filmów, w tym komedie z Chaplinem, które jak wiadomo swoje lata maja ;) Pozdrawiam

    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz? Napisz swoją opinię w komentarzu!
Jeśli masz jakieś pomysły, uwagi co do mojego bloga, wal śmiało :)
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, które są prawdziwym napędem i motywacją! xx