wtorek, 14 stycznia 2014

can anybody make my dreams come true?

Każdy z nas ma marzenia. Niektóre są bardziej ambitne, a drugie mogą wydawać się banałami.
kurde, miało nie być aż tak poważnie...
Dobra, wracamy do tematu
Może i nie należą do ciekawych, ale to moje marzenia:
1. Tatuaż - dużo osób marzy o - mniej lub bardziej - osobistym tatuażu na ręce, nodze, twarzy, uchu, za uchem, na tyłku, na dekolcie, niektórzy nawet na powiekach ale w to nie wnikam :)
Od dłuższego czasu myślę nad tą formą ozdoby ciała. Może to będzie serce na palcu, może to będzie napis "i'm stronger now", może cytat z jakiejś piosenki, może i nawet mantra?


2. Kolczyk - myślę od tym od 10 roku życia, tymczasem przez jakieś 12 lat mam dalej... po jednej dziurce w uszach ;-;
Oprócz standardowego kolczyka w płatku ucha marzy mi się tunel. Nie mówię tu o 10-20mm, tylko o max 5-6mm. Moim marzeniem - które prawdopodobnie spełni się za rok.. albo za 3 ;-; - jest także kolczyk w wardze i w nosie, ale na początku wolałabym zrobić ten pierwszy. Znalazłam już dobrą piercerkę z mojego miasta, więc wszystko mam ustalone, trzeba tylko zapytać rodziców o zgodę :(


3. Świadectwa z wyróżnieniem - pamiętam że na początku 4 klasy marzyłam, żeby ostatnie 3 lata podstawówki skończyć z wyróżnieniem. I tak się stało :)
Teraz, będąc już w gimnazjum, nadal o tym marzę, co więcej, o wiele bardziej się o to staram, a niżeli wcześniej :)
Na ten moment mam tych wyróżnień już 4. Trzymam za siebie kciuki żeby i tą klasę ukończyć z czerwonym paskiem na świadectwie :)
4. Zostać znaną osobą - nie jestem osobą wokół której jest zawsze dużo harmidru.. harmideru... dobra, wiecie o co chodzi. Zawsze chciałam być lubiana, zawsze chciałam być tą osobą która jest obiektem zainteresowania w swoim otoczeniu. Ale nigdy tak nie było, w zasadzie, to było na odwrót - byłam gnębiona.
Chciałabym być lubiana i 'znana', chociaż wiem, że nic sobą nie reprezentuję i jestem zwykłą, szarą osobą.


A o czym wy marzycie?
x


6 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć MAŁY tatuaż na nadgarstku z napisem SMILE lub DREAMS lub PEACE

    Bardzo podoba mi się Twój blog i to w jaki sposób piszesz posty, co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli oczywiście spodoba Cię mój blog ;*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tatuaż <3333

    http://julkkaxx.blogspot.com/ - zapraszam do mnie, byłoby miło jakbyś zajrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się styl twojego bloga. Jest taki lekki i przejrzysty, przez co lepiej czyta się posty, które są świetne. Widać, że wkładasz dużo pracy w bloga i starasz się, aby był coraz lepszy. :)

    Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że również ci się spodoba. Będzie mi bardzo miło, kiedy go zaobserwujesz. :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od dwóch lat marze o kolczyku w wardze albo brwi, jednak boje się zapytać rodziców.

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz? Napisz swoją opinię w komentarzu!
Jeśli masz jakieś pomysły, uwagi co do mojego bloga, wal śmiało :)
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, które są prawdziwym napędem i motywacją! xx