czwartek, 23 stycznia 2014

best in january ~ ulubieńcy stycznia!

Hej!
W związku z tym, że styczeń się kończy (wait.. what? przecież dopiero co był sylwester...) mam dla was post z ulubieńcami! Myślę, że co miesiąc będę robiła takie mini-podsumowania ulubionych rzeczy.
Nie będzie to typowy zbiór ulubieńców jak u vlogerek, bardziej będę zmierzała w kierunku muzyki, mody, blogów, książek czy filmów. Oczywiście, kosmetyki też będą się pojawiać, ale rzadziej :)
Przejdźmy do rzeczy!

MUZYKA:

W styczniu dominowały u mnie 3 albumy - 2 albumy studyjne i jedno EP. Pomimo tego, że ze stycznia nie są, to natknęłam się na nie dopiero w tym miesiącu.

 LORDE - PURE HEROINE (2013)

Album bardzo spokojny, idealny na deszczowe jesienne/zimowe wieczory. Piosenki łatwo wchodzą w głowę i mają przesłanie. Utwory na albumie są utrzymane w stylu singla "Royals" jednak, uwierzcie mi, są o wiele lepsze :)
Moimi ulubieńcami z tej płyty są: Glory and Gore, Tennis Court, White Teeth Teens

JESSIE J - ALIVE (2013)


Jessie znowu chwyta za serca świetnym albumem. Są tam i rytmiczne, taneczne piosenki jak It's My Party czy Wild, ale znajdziemy też trochę smutniejszych utworów - tu na przykład I Miss Her.
Ulubieńcy z płyty: It's My Party, Wild, Sexy Lady, Harder We Fall, I Miss Her, Excuse My Rude *w*



MILEY CYRUS - THE TIME OF OUR LIVES (2009)

Przyznaję bez bicia - nigdy nie słuchałam tego albumu. No, może 2 piosenek, ale poza tym niczego. I teraz żałuję, bo piosenki są naprawdę świetne, tak jak i sama wokalistka.
Ulubione utwory: Obsessed, Kicking and Screaming


FILMY:

Dary Anioła: Miasto Kości.

Film świetnie trzyma w napięciu i jest mega wciągający. Jeśli są jeszcze osoby, które zastanawiają się nad obejrzeniem go, to serdecznie polecam!

KSIĄŻKI:

I wciąż ją kocham ~ Nicholas Sparks


Obiecałam sobie, że zacznę czytać w tym roku. I mean, zacznę czytać coś z własnej woli.
Jak widać, dobrze się zaczyna. Pomimo tego, że dopiero kończę 1 rozdział tej książki, to zakochałam się w niej. Jest wciągająca, gdyby nie to że nie zawsze mam czas na czytanie jej, to już dawno szukałabym kolejnej książki do czytania :/ Książka świetna, polecam wam twórczość Sparksa, bo pisze naprawdę świetnie *w*

I to tyle :)
Mam nadzieję że notka spodobała wam się chociaż trochę :*

2 komentarze:

Co sądzisz? Napisz swoją opinię w komentarzu!
Jeśli masz jakieś pomysły, uwagi co do mojego bloga, wal śmiało :)
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, które są prawdziwym napędem i motywacją! xx