wtorek, 21 stycznia 2014

it's raining cats and dogs

it's raining cats and dogs - angielski idiom ~ u nas ulewa, u nich pada kotami i psami
Środek stycznia, a we Wrocławiu zamiast śniegu - okropny deszcz.
Nici ze zdjęć w śniegu, nici z frajdy z jazdy na sankach (nawet nie chcę sprawdzać czy moje 4 litery jeszcze się w tych sankach mieszczą...)
Wczoraj skończyłam zajęcia o 16, jak w każdy poniedziałek... Tak, 2 gimnazjum, tak, wyciskają z nas jak tylko mogą ;-;
Wychodzę z domu - ciemno, wracam do domu - zaczyna robić się ciemno. Nawet nie jestem w stanie robić zdjęć, a ostatnie 2 posty planowałam w sobotę (ten planuję wczoraj, jak pięknie) bo nie miałam czasu. Dzisiaj zebrania partnerskie + nauka kości na biologię, sweet.
Planuję zrobić ulubieńców miesiąca i nawiązać współpracę z jakimś sklepem, może się uda, zobaczymy :)
Pozdrawiam was z... informatyki albo historii, nie jestem do końca pewna :P
Kisses ~ K.

3 komentarze:

  1. Właśnie jakby to wszystko tak dosłownie tłumaczył to zabawnie by wyszło :D
    Poklikasz w baner Rosegal? ;>
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest śnieg...duzo śniegu chodź do mnie na sanki i na zdjęcia :D :*
    ja jestem w 3 gimnazjum to tylko mi gadają o egzaminach :(
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest śnieg <3
    http://mylife-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz? Napisz swoją opinię w komentarzu!
Jeśli masz jakieś pomysły, uwagi co do mojego bloga, wal śmiało :)
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, które są prawdziwym napędem i motywacją! xx