niedziela, 19 stycznia 2014

i guess i was born to die...


Przyszły tydzień zaczynam wspaniałym sprawdzianem z fizyki i kartkóweczką z geografii, umieram z niecierpliwości, ku*wa mać.
Ogólnie to dzisiaj mam ostatni dzień do nauki, bo czeka mnie diagnoza z matematyki we wtorek, w środę kartkówka z biologii (wszystkie kości muszę mieć w małym paluszku...) w czwartek diagnoza z polskiego i uwielbiany przez wszystkich gwóźdź programu - sprawdzian z matmy (witajcie, układy równań, a teraz pierd*lcie się) a w piątek luzik, bo tylko powtórzenie z chemii.
Nie pierwszy raz mam tak zawalony tydzień, ale z drugiej strony ciężko się do takiego trybu nauki przyzwyczaić, bo cały ostatni tydzień był praktycznie nieskazitelnie czyściutki :/



Nie jestem pewna, czy mam pisać posty tematyczne, czy jednak pisać co dzieje się w moim życiu.
Wydaje mi się, że tematyczne posty, a w międzyczasie 1 post z życia to dobre rozwiązanie.
Widzimy się... jeśli będę mieć wolną chwilę!

10 komentarzy:

  1. Pisz co się dzieje w twoim zyciu , nie wiem jak inni ale ja lubię czytać takie notki :* obserwujemy ? :* slodkieslodkieczary.blogspot.com
    polubisz też fana ? https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts
    jeśli tak to napisz zaobserwuje cię wtedy z dwóch kont :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na szczęście mam już ferie :) powodzenia :)
    obserwujemy? jak tak to zacznij a ja sie odwdzięczę ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. te włosy na ostatnim zdjęciu <3333

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na szczęście mam ferie :)))
    świetny blog :)))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz coś o uczuciach, chętnie przeczytam.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    http://sladkydelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię demi lovato super blog zapraszam do mnie
    http://padryg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jesteś sama - mam podobne :)
    Zapraszam: http://rozbita-szklanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prowadzisz genialnie bloga a Twoje posty są bardzo ciekawe, życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Obserwujemy?Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post!
    Obserwuje♥
    Czekam na nowy wpis.

    : www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia na sprawdzianach ! ja na szczęście mam już ferie ;3
    zapraszam na bloga : neversaygoodbyeee.blogspot.com
    dopiero zaczynam więc jak się spodoba i zaobserwujesz to napisz i też się odwdzięczę ;*

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz? Napisz swoją opinię w komentarzu!
Jeśli masz jakieś pomysły, uwagi co do mojego bloga, wal śmiało :)
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, które są prawdziwym napędem i motywacją! xx