sobota, 18 stycznia 2014

być jak Demi Lovato

Każdy z nas ma idoli. Jednego, dwóch, nawet 10. Idolem może być osoba z mediów - aktor, muzyk, reżyser. Idolami mogą być także nasi rodzice, dziadkowie, rodzeństwo, nawet koledzy.
Ja, będąc jeszcze małą gówniarą (no dobra, mam dopiero 15.. no dobrze, 14 lat) miałam tych idoli sporo, i o dziwo do niektórych z nich nadal żywię sympatię, chociaż nie tak, jak kilka/kilkanaście lat temu.
Teraz media mają na nas wielki wpływ i czasem nawet zmuszają nas do adoracji danej sławnej osoby.
*kurcze, Kamila, miało być bez trudnych słów, nie piszesz wypracowania*
Notka dzisiaj o moich idolach, więc pozwólcie że trochę wam o nich powiem :)

DESTINY HOPE CYRUS


Miley kocham odkąd pamiętam (czyli od 2006-2007 roku)
Zawsze była dla mnie wzorem do naśladowania, inspiracją, nie tylko jeśli chodzi o modę, ale o wartości jakie przekazywała. Pomimo tego, że ostatnio "zmieniła się", to nadal jest dla mnie wzorem. Dzięki niej moje życie nabrało koloru.


DEMETRIA DEVONNE LOVATO



Mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że Demi uratowała moje życie. Jest dla mnie wzorem, gdyby nie ona, nie poradziłabym sobie z przykrościami w szkole - i nie mam tu na myśli zwykłego przezywania, bo przez to nie miałabym myśli samobójczych.
Dzięki niej wiem, że nie warto się kaleczyć, że wszystko będzie dobrze, nic nie dzieje się bez powodu.

A wy? Jakich macie idoli?
~ Kisses, K



2 komentarze:

  1. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog <3 bardzo mi się podoba na pewno będę wpadać tu częściej.
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz? Napisz swoją opinię w komentarzu!
Jeśli masz jakieś pomysły, uwagi co do mojego bloga, wal śmiało :)
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, które są prawdziwym napędem i motywacją! xx