niedziela, 2 lutego 2014

liebster blog award ♡

Hej!
Dzisiaj przychodzę do was z postem o LBA :) Zostałam nominowana przez Isabell za co strasznie dziękuję! ♥
*Nominacja do LBA jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana blogom o niższej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (i informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował*

1. Czy przed tym blogiem prowadziłaś jeszcze jakiś?
Prowadziłam blogi z opowiadaniami, z grafiką i pamiętnik. Udzielałam się też na reporterach panfu.. lmao, po co ja to piszę ;-;
2. Ile masz lat?
14, ale w grudniu tego roku kończę 15, dlatego mówię wszystkim, że mam 15.. lepiej brzmi, nie moja wina xd
3. Masz rodzeństwo?
Nope, nie muszę się z nikim bić o nutellę ^^

3. Wolisz wieś czy miasto?
Both. Nie mogę wybrać.
4. Ulubiony idol?
Nie ma czegoś takiego jak ulubiony idol. Idol to idol, nie ma podziału na ulubionych i tych nieulubionych.
...
DEMI LOVATO
5. Jaki serwis społecznościowy najbardziej lubisz?
Facebook ^^
6. Jaki jest Twój ulubiony blog?
Nie mam ulubionego, wybaczcie :c
7. Posty jakiego typu najbardziej Ci się podobają?
Kolorowe, wesołe, z fajnymi zdjęciami, fajny temat.  
8. Oglądasz vlogi na YouTube?
Uwielbiam oglądać vlogi!
*po cichu się przyznam, że oglądam też filmiki z minecrafta c:*
9. Jakie masz zachowanie w pierwszym półroczu? Pogorszyło się czy poprawiło od poprzedniego roku?
WZOROWE MOTHERFUCKERS XD Ani się nie pogorszyło, ani poprawiło, z a w s z e mam wzorowe XD
10. Twój ulubiony serial to..
Pretty Little Liars #PLLFamily
11. Twoje ulubione danie to...
Kopytkapierogispaghettifrytkizrybąschabowegyros.
Zobaczycie, wymyślę takie danie, jeszcze się przekonacie xd

Mam nadzieję że przez to poznaliście mnie troszku bliżej :3
DO LBA NOMINUJĘ...
*werble plz*


A oto pytania:
1. Gdybyś miała wybrać jakieś egzotyczne miejsce na świecie, w którym miałabyś mieszkać do końca życia, jakie miejsce byś wybrała?
2. Czy masz piosenkę, która stawia cię na nogi, daje ci energię? Jeśli tak, jaka to piosenka? (może być kilka)
3. Z jakiego przedmiotu idzie ci najlepiej, a jaki lubisz najbardziej?
4. Masz swój ulubiony gatunek muzyki?
5. Masz takie momenty kiedy chcesz zrezygnować z bloga?
6. Skąd bierzesz inspiracje na posty?
7. Co lubisz, a czego nienawidzisz w drugiej osobie?
8. Wolisz działać w grupie, czy jednak lubisz działać sama?
9. Jaki napój najczęściej pijesz w starbucksie?
10. Góry vs. morze?
11. Lubisz podróżować?

Mam nadzieję że post wam się spodobał. Jeszcze raz, dziękuję za nominację do lba, to dużo dla mnie znaczy ♥



6 komentarzy:

  1. Obserwuję + dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji, i dziękuję za nominację, ale ja uważam że to się należy dla bloggerek z ilością 50-100 obserrwatorów. :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę tego że nie masz rodzeństwa :(
    aktiwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog :D
    obserwujemy? - jeśli tak zacznij a ja się odwdzięczę
    kiniaa-kingaa,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :*
    zaobserwujesz slodkieslodkieczary.blogspot.com i polubisz : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts ?
    Ja cię wtedy zaobserwuje z trzech kont :* tylko napisz u mnie w kom :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje nominacji:)

    Bardzo podoba mi się Twój blog:).Masz może ochotę na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz? Napisz swoją opinię w komentarzu!
Jeśli masz jakieś pomysły, uwagi co do mojego bloga, wal śmiało :)
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, które są prawdziwym napędem i motywacją! xx