piątek, 30 stycznia 2015

ulubieńcy stycznia!

*i nie, nie będzie tu nic o kosmetykach*
Cześć i czołem!
Dzisiaj przedstawiam wam ulubieńców stycznia (chciałam napisać lipca, chyba za bardzo ciągnie mnie do wakacji).
Styczeń się już kończy, a razem z nim końca dobiegają moje ferie; RIP chodzenie spać o północy i wstawanie po 8...
Praktycznie cały miesiąc miałam wolny, a w szkole byłam tylko 6 dni, więc miałam czas żeby poczytać, pooglądać i poleniuchować :)
Ulubieńców postaram wam się przedstawić w takiej kolejności, jak zrobiłam to w roku zeszłym.

MUZYKA

 SLEEPING WITH SIRENS - IF YOU WERE A MOVIE, THIS WOULD BE YOUR SOUNDTRACK (2012)


To akustyczna EPka post-hardcorowego bandu, nada się dla osób, które nie są fanami ciężkiej muzyki, ale też dla tych, którzy chcieliby posłuchać mocniejszych utworów w nieco mniej ostrej wersji. Totalnie rozpływam się przy głosie Kellina, EPka jest świetna na spokojne wieczory.
Moim ulubieńcem jest If I'm James Dean, You're Audrey Hepburn.


FALL OUT BOY - AMERICAN BEAUTY/AMERICAN PSYCHO (2015)


AB/AP to najnowszy album rockowego bandu Fall Out Boy, w którym kompletnie się zakochałam, a tytułowego singla od miesiąca nie mogę wybić z głowy. Na ten album z niecierpliwością czekałam tuż po usłyszeniu pierwszego singla z tej płyty, czyli "Centuries", który zaczarował mnie fantastycznym brzmieniem i świetnym tekstem. Jest to również pierwszy album FOB, który przesłuchałam od deski do deski, teraz czeka na mnie reszta albumów.
Wszystkie piosenki z tej płyty kocham całym sercem, więc trudno mi wybrać ulubieńca :(

FILMY

ŁATWA DZIEWCZYNA (Easy A), 2010

"Komedia o grzecznej dziewczynie, małej przysłudze i wielkiej plotce"
"Łatwa Dziewczyna" to komedia romantyczna (chociaż tak bym jej nie określiła, ale cóż, siła wyższa) opowiadająca o dziewczynie, która przez małe kłamstewko stała się publicznym wrogiem. Nic nie będę dodawać, jeśli tego nie oglądaliście, to koniecznie musicie to obejrzeć.

SERIALE

TEEN WOLF, 2011-


Nigdy nie pomyślałabym, że zakocham się w serialu o wilkołakach. A tu proszę, życie lubi zaskakiwać.
Praktycznie zmuszona przez koleżankę zaczęłam oglądać "Nastoletniego Wilkołaka" i... 60 odcinków jakby magicznie upłynęło w niecałe 2 tygodnie! Zaskoczył mnie fakt, że coś, co ma wilkołaka w tytule może mnie zaciekawić i wciągnąć. Gra aktorska w tym serialu jest świetna, jest to definitywnie mój ulubieniec.

HELLCATS, 2010-2011

Nad obejrzeniem tego serialu zastanawiałam się od dłuższego czasu; odkąd zobaczyłam zdjęcie Ashley z jednego z odcinków. Serial ten to komediodramat o... cheerleaderkach. No, może nie samych dziewczynach, bo w Hellcats znajdują się także chłopcy, wokół których też toczy się akcja. Główna bohaterka traci stypendium, a razem z nim może stracić też możliwość studiowania, więc szuka sposobu, żeby to stypendium znów zdobyć... a reszty dowiecie się oglądając, bo serial jest naprawdę ciekawy i nie opowiada jedynie o złamanym paznokciu jednej z plastikowych cheerleaderek; jest o wiele bardziej intrygujący niż się wydaje.


LITERATURA

WIĘZIEŃ LABIRYNTU, JAMES DASHNER (2009)

"Więzień" to dzieło, za którego czytanie wzięłam się, przyznając bez bicia, po premierze filmu, jednak przeczytałam 2/3 tej książki na początku miesiąca. Nazwałam tę powieść dziełem nie bez powodu; sposób pisania autora bez problemu pozwala na pełne wyobrażenie sobie sytuacji, pozwala nam odczuć to, co odczuwają bohaterowie. Nigdy nie pomyślałabym, że chwycę książkę, której gatunek kwalifikuje się do fantastyki post-apokaliptycznej, czy w ogóle fantastyki, ba, nie wiedziałam, że sam film w takim stylu mnie zachwyci. Po raz kolejny okazuje się, że się myliłam, ale się z tego cieszę. Nie mogę się doczekać aż przeczytam pozostałe 2 tomy.


Troszeczkę się rozpisałam, to trzeba przyznać. Dajcie mi znać o rzeczach, które szczególnie zachwyciły was w tym miesiącu w komentarzach!

Cya!



1 komentarz:

  1. Ciekawi ulubieńcy! :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz? Napisz swoją opinię w komentarzu!
Jeśli masz jakieś pomysły, uwagi co do mojego bloga, wal śmiało :)
Dziękuję za każdy komentarz i obserwację, które są prawdziwym napędem i motywacją! xx